REWOLUCJA W KLASIE EN C
Niezwykle wysokie osiągi wynikające z zastosowania technologii Niviuk’a.
Stawiamy na bezpieczeństwo. Skrzydło zarówno podczas normalnego stanu lotu, jak i w turbulencjach wykazuje większe tłumienie i stabilność. Charakterystyka paralotni zbliżona do skrzydeł wyczynowych, przy jednoczesnym maksymalnym marginesie bezpieczeństwa.
PRZEZNACZENIE I ZALETY

CROSS COUNTRY
Wielokilometrowe przeloty na szybkim skrzydle z doskonałymi parametrami. Znakomite tłumienie gwarantuje stabilność i wygodę.

ZAWODY
Wysoka skuteczność w termice poparta dużą prędkością stawia go na szczycie kategorii sportowej.

PROGRES
Skrzydło intuicyjne i przewidywalne, pozwalające kontynuować naukę bezpiecznie, ale z dodatkową zwrotnością i doskonałością.
FANTASTYCZNE OSIĄGI BEZPIECZEŃSTOWO JAKO PRIORYTET NIESPOTYKANA STABILNOŚĆ INTUICYJNA OBSŁUGA

DOSKONAŁE WYKOŃCZENIE
Wysoka jakość wykonania zapewnia gładkie powierzchnie, bez zagnieceń. Powoduje to redukcję oporu aerodynamicznego do minimum.

NOWY PROFIL Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII Z X-ONE
Nowy profil generuje większą siłę nośną. Nasze badania i symulacje pozwoliły uzyskać najlepszy kompromis.

KRAWĘDŹ NATARCIA
Wzmocnienia prętami z NITINOL’u, ze względu na ich małą średnicę, umożliwiają niezrównaną łatwość obsługi, ułatwiając składanie skrzydła bez obawy o wygięcie prętów.

ZASTOSOWANIE PÓŁLEKKICH MATERIAŁÓW
W celu wzmocnienia krawędzi natarcia zastosowano Dokdo 40 g / m 2 , a pozostałą część górnej powierzchni wykonano z Dokdo 36 g / m 2, aby zapewnić trwałość. Dolna powierzchnia jest wykonana z Dokdo 32 g / m 2, aby zapewnić jej lekkość. Razem daje to lekkie i jednocześnie wytrzymałe skrzydło.

ULEPSZONY SYSTEM C2B
Nowe taśmy nośne ze zoptymalizowanym systemem C2B zapewniają większą efektywność podczas latania przy użyciu speed systemu.

PLAN OLINOWANIA
Zoptymalizowany trójrzędowiec, który minimalizuje niepożądany opór.

NOWY ROZKŁAD PUNKTÓW PODWIESZENIA
Przeprojektowany schemat punktów podwieszenia skutkuje lepszym rozłożeniem sił, a tym samym wzrostem wytrzymałości skrzydła.
KOLORY STANDARDOWE
Iceberg Wasp Volcano Daiki
DANE TECHNICZNE
21 | 23 | 25 | 27 | |||
CELE | LICZBA | 66 | 66 | 66 | 66 | |
WYDŁUŻENIE | 6,3 | 6,3 | 6,3 | 5,3 | ||
POWIERZCHNIA | W ROZŁOŻENIU | m2 | 21,5 | 23 | 24,5 | 27 |
W RZUCIE | m2 | 18,33 | 19,61 | 20,89 | 23,02 | |
ROZPIĘTOŚĆ | W ROZŁOŻENIU | m | 11,64 | 12,04 | 12,42 | 13,04 |
CIĘCIWA | MAKSYMALNA | m | 2,27 | 2,35 | 2,43 | 2,55 |
LINY | DŁUOŚĆ | m | 248 | 257 | 266 | 279 |
UKŁAD | 2-1/4/2 | 2-1/4/2 | 2-1/4/2 | 2-1/4/2 | ||
TAŚMY | LICZBA | 3+1 | A-A’/B/C | A-A’/B/C | A-A’/B/C | A-A’/B/C |
SPEED | mm | 200 | 200 | 200 | 200 | |
MASA STARTOWA | MIN-MAX | kg | 58-75 | 70-90 | 85-105 | 100-122 |
WAGA SKRZYDŁA | kg | 4,4 | 4,7 | |||
CERTYFIKACJA | EN/LTF | C | C | C | C |
PORÓWNANIE Z POPRZEDNIM MODELEM
