Ostatnie lata badań i wdrażania najnowszych technologii Niviuk’a sprawiają, że nowy X-One jest najbardziej zoptymalizowanym skrzydłem, wykonanym kiedykolwiek w Niviuk’u.
ZALETY
WIĘKSZA PRĘDKOŚĆ I DOSKONAŁOŚĆ HANDLING WYSOKI KOMFORT

LEPSZE WYKOŃCZENIE
Bardziej czysta krawędź natarcia, wygładzona powierzchnia, zoptymalizowana krawędź spływu, nowa struktura wewnętrzna;

PROFIL Z NOWYM UKŁADEM PRZEPŁYWU CZĄSTEK POWIETRZA
Lepszy rozkład sił podczas lotu z pełną prędkością, która została znacząco zwiększona;

WYDŁUŻENIE NA POZIOMIE 8
Największe wydłużenie w naszych certyfikowanych konstrukcjach;

16 KOMÓR WIĘCEJ
Zwiększona ilość komór w stosunku do Icepeak’a Evox’a w celu uzyskania najbardziej gładkiej powierzchni;

NOWE TAŚMY
Optymalny system taśm umożliwiający bardziej progresywne zmiany prędkości;

ZMIANY W OLINOWANIU
Układ olinowania umożliwiający osiąganie dużych prędkości z jednoczesnym zmniejszeniem oporów;

NOWE UCHWYTY ERGO
Umożliwiają intuicyjne i precyzyjne sterowanie przy dużych prędkościach;

ZUPEŁNIE NOWA STRUKTURA WEWNĘTRZNA
Poprawiony rozkład masy
NOWY DESIGN I KOLORY
VERVE COMET BOREAL
EVOX – X-ONE PORÓWNANIE

DANE TECHNICZNE
20 | 22 | 24 | 25 | 26 | |||
CELE | LICZBA | 115 | 115 | 115 | 115 | 115 | |
WYDŁUŻENIE | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | ||
POWIERZCHNIA | W ROZŁOŻENIU | m2 | 20 | 21,7 | 23 | 24,6 | 26,4 |
W RZUCIE | m2 | 17,07 | 18,52 | 19,63 | 20,99 | 22,53 | |
ROZPIĘTOŚĆ | W ROZŁOŻENIU | m | 12,64 | 13,17 | 13,56 | 14,02 | 14,53 |
CIĘCIWA | MAKSYMALNA | m | 1,97 | 2,06 | 2,12 | 2,19 | 2,27 |
LINY | DŁUGOŚĆ | m | 197 | 205 | 211 | 219 | 227 |
UKŁAD | 1+1+1/3 | 1+1+1/3 | 1+1+1/3 | 1+1+1/3 | 1+1+1/3 | ||
TAŚMY | LICZBA | 2+2 | A+A’+A”/B | A+A’+A”/B | A+A’+A”/B | A+A’+A”/B | A+A’+A”/B |
SPEED | mm | 140 | 140 | 140 | 140 | 140 | |
MASA STARTOWA | MIN-MAX | kg | 80-95 | 90-105 | 98-112 | 108-120 | 118-133 |
OPTYMALNA MASA STARTOWA | MIN-MAX | kg | 88-91 | 100-101 | 108-109 | 117-119 | 128-130 |
WAGA SKRZYDŁA | kg | 5,9 | 6,06 | 6,32 | 6,65 | 6,91 | |
CERTYFIKCJA | CCC | CCC | CCC | CCC | CCC |