Najnowsza generacja Koyot’a zapewnia najlepszy start w ekscytującej fazie nauki. Skrzydło ułatwiające pilotowi całkowitą kontrolę w dowolnej sytuacji, dzięki intuicyjnemu i łatwemu sterowaniu. Skrzydło zostało zaprojektowane w taki sposób, aby zapewnić pewność podczas lotu oraz szybko i bezpiecznie osiągnąć wszystkie zamierzone cele.

Bezpieczeństwo pasywne jest wynikiem nowej i zoptymalizowanej konstrukcji skrzydła, skoncentrowanej przede wszystkim na zapewnieniu stabilności we wszystkich fazach lotu. Jest to paralotnia łatwiejsza do latania, z bardziej progresywną reakcją niż jej poprzednik. Dlatego każdy manewr zakończy się pełną stabilizacją, utrzymując normalny stan lotu.

Koyot 4 jest również wygodniejszy, szczególnie w niespokojnych warunkach, w których oferuje doskonałą stabilność, minimalizując ryzyko.

Pod względem budowy Koyot 4 ma nowy profil i zmieniony kształt łuku zapewniający większą spójność w całym skrzydle. Gwarantuje to łatwiejszy start i lepszą odporność na możliwe odkształcenia.

Zastosowanie prętów nitinolu (TNT) w profilu skrzydła, zamiast konwencjonalnych prętów nylonowych, zwiększa jego elastyczność, zapewnia pamięć kształtu i ułatwia powrót profilu do pierwotnego kształtu. Technologia Nitinol zastosowana w skrzydłach Niviuk’a pomaga Koyot’owi 4 napełniać się w bardziej progresywny i jednolity sposób, ułatwiając start. W połączeniu z trwałymi materiałami wydłuża to żywotność skrzydła i zapewnia ochronę podczas intensywnego użytkowania również w fazie uczenia się.

Krawędź natarcia ma strukturalną konstrukcję (technologia SLE), dodatkowy szew na osi rozpiętości (technologia 3DL) i idealne napinanie bez deformacji w oparciu o technologię 3DP stosowaną w naszych glajtach wyczynowych. Wszystko to oznacza, że ​​Koyot 4 oferuje dodatkową premię za wydajność w porównaniu z innymi skrzydłami w swojej klasie i daje pilotowi możliwość wykonania pierwszych przelotów.

Wewnętrzna struktura została również przeprojektowana i zoptymalizowana. Żebra i wsparcia są połączone, a punkty mocowania wzmocnione dla lepszego rozkładu obciążenia. Bardziej aerodynamiczna krawędź spływu powoduje mniejszy opór w stosunku do poprzedniego modelu, co jest kluczowym aspektem lepszego przepływu powietrza. Zastosowanie technologii RAM Air Intake (RAM) przyczynia się do poprawy tego przepływu i optymalizacji wewnętrznego ciśnienia skrzydła w celu lepszego pochłaniania wszelkich turbulencji. Dzięki tym ulepszeniom Koyot 4 znacznie zyskał na bezpieczeństwie, stabilności i kontroli.

Plan olinowania został uproszczony, zmniejszając o ponad 30% całkowitej liczby linii (z 214 do 148 w rozmiarze 26) i 20% mniej długości lin (z 291 do 236 w rozmiarze 26). Ulepszenie to opiera się na nowym, strategicznym rozkładzie lin wraz z bardziej techniczną konstrukcją opartą na zastosowaniu taśmy ukośnej, z tylko dwoma poziomami lin na całej powierzchni, co sprawia, że ​​przygotowanie skrzydła i sprawdzenie olinowania przed startem jest znacznie łatwiejsze.

Wzrost liczby otworów wyrównawczych w komorze (z 36 do 39) sprawia, że ​​skrzydło jest mocniejsze i bardziej zwarte, co skutkuje czystszym profilem. W ten sposób osiągi paralotni zostały subtelnie zwiększone i pozwalają pilotowi na większą przyjemność z jednoczesnym zachowaniem kontroli.

Wydłużenie  zostało zmniejszone w porównaniu do poprzedniej generacji z 4,95 do 4,75, co czyni go bardziej stabilnym skrzydłem.

Kolejną zaletą Koyot’a 4 jest to, że ma wydajny i stabilny speed system, który wraz z rozszerzonym zakresem sterowania pozwoli na bardziej progresywną kontrolę prędkości skrzydła.

W skrócie, Koyot 4 daje pewność, którą musisz poprawić jako pilot i pozwala opanować wszystkie podstawy latania. Jego łagodny charakter gwarantuje płynny rozwój, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa.